محمدعمادمحمدعماد، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

محمدعمادکلوچه مامان و بابا

تولد محمدبرنا

1392/4/20 1:03
نویسنده : مامان عاطفه
808 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان و بابایی

اولین جشن تولدی که با هم رفتیم  خونه عمه شراره تولد محمدبرنا جان بود و به هممون خیلی خوش گذشت و شما هم همش با کاغذ رنگیایی که برای جشن بسته بودن مشغول بودی و خیلی دوست داشتی .

مامان جون هم کالسکه توی خونه رو اورده بودن و خدا خیرشون بده که کار منو خیلی راحت کردن  و وقتی هم که میری بغل پدر جون آروم میشی و میخندی گوگولی  مگولی niniweblog.com

niniweblog.com

 

 

 

 

niniweblog.com

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سپیده
21 تیر 92 17:00
قربون محمد عماد ناز بشم من کلوچه کوچولو.

عاطفه جون اگه اجازه بدی لینکت کنم؟







خدا نکنه سپیده جون
خوشحال میشم ممنون
منم با اجازه لینکتون کردم
لیلا
26 تیر 92 0:14
سلام آرسيس در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده.. خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 126 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد. از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.
مامانی رایان کوچولو
29 تیر 92 11:58
ایشالله تولد خودت عزیز خاله


مرسی خاله باران جونم
ایشالله تولد دوست خوبم رایان نازی
بوووووووووووووووووس
مامان ندا
22 مرداد 92 18:35
من سهام نی نی سایتم خوشحال میشم لینکتون کنم


ممنونم ندا جون
باعث خوشحالی منه
نوژان جون نازو ببوس از طرف من