محمدعمادمحمدعماد، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

محمدعمادکلوچه مامان و بابا

اندر احوالات 5 ماهگی کلوچه جونم

1392/4/20 14:47
نویسنده : مامان عاطفه
436 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم محمدعماد عزیزم

امروز 5 ماه میشه که توی بغلمون هستی و زندگی رو برای بابایی و من شیرین تر کردی . 5 ماهگیت مبارک مامانی هوراااااااااااااااااااااااااااااااniniweblog.com

 

 

 niniweblog.com

امروز که برای چکاپ بردمت 6/500 کیلو بودی  با قد 68 سانت قربونت برم

توی این ماه باد گرفتی که غلت بزنی و با اسباب بازیات حرف میزنی و از خودت صدا در میاری  مخصوصا  باب اسپانچی  رو خیلی دوست داری  .

این روزا کار من شده نشستن پیشت و خندوندنت niniweblog.com  شبم که میشه دیگه نوبت باباییه شما هم خوشت میاد و منتظر می مونی که ما بیاییم پیشت و باهات بازی کنیمniniweblog.com

اینها هم چند تا از عکسای شما توی 5 ماهگیبه عزیزمniniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

 

niniweblog.com

محمدعماددر حال دیدن عکسای کتاب رنگهای داداشی که خیلی دوسش داره

niniweblog.com

 

تازگیا هم پستونگو با دورش میکنی دهنت فکر کنم داری دندون درمیاری و لثه هات میخاره niniweblog.com

گاهی وقتا هم دوست داری با پستونکت انگشتاتم بخوری

niniweblog.com

توی پارک بانوان هم که رفته بودیم برای اولین بار غلت زدی و ما هم کلی ذوق کردیییییییییمniniweblog.com

niniweblog.com

چند تا هم از عکسات که توی خواب بودی میذارم عزیزم وقتایی که حتی اگه چند ساعت هم بشینم و ببینمت سیر نمیشمniniweblog.com

niniweblog.com

 

niniweblog.com

niniweblog.com

همچین دستتو با ملچ ملوچ میخوری که ماهم دهنمون آب میوفته . بده ببینم چه مزه ایه!! عسل مامان1niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

با مبینا جون و محمدبرنا توی پارک شاهین

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

nira
23 تیر 92 21:27
ای جونم خیلی بانمکه ، خیلی دوستش دارم خدا حفظش کنه به نظر من بعضی حالتاش شبیهه سوشیانسه مخصوصا خوابیدنش

مرسی نیرا جون
منم سوشیانس نازمو خیلی خیلی دوست دارم
راست میگین خیلی مدل خوابیدنشون مثل همدیگس
خدا حفظش کنه سوشیانس ناااز و خوشتیپمو
بوووووووووووووووووووس

مامان عادله
12 مرداد 92 2:30
خودم گشتم و پیدات کردم محمد عماد جونم مامانی که آدرست رو به من نداده بود ... حالا دیگه زود زود میام میبینمت که اینهمه دلم برات تنگ میشه عشقم























ممنون خاله عادله جونم


ببخشید مامانی فکر کرده بود که آدرسمو دارید


ممنونم که اومدید به وبلاگم و خوشحالم کردین شما خیلی مهربونی خاله عادله جونم


مهرسام جون دوست عزیزمو ببوسید


بوووووووووووووووووووووس